4–20 вересня Київський міжнародний інститут соціології опитав 2005 респондентів з усіх доступних регіонів України та з’ясував, що більшість із них довіряє українським медіа, а про актуальні події дізнається з Telegram-каналів. 

Опитування показало, що люди менше дивляться телебачення, водночас актуальну інформацію шукають переважно в Telegram-каналах:

  • 44 % респондентів дізнаються новини з Telegram-каналів;
  • 43 % — з телебачення;
  • 36 % — із YouTube;
  • 34 % — з новинних інтернет-видань;
  • 22 % — із Facebook;
  • 7 % — із радіо;
  • 3 % — із друкованих газет і журналів;
  • 1 % — із X (Twitter);
  • 2 % — з інших джерел;
  • 2 % — важко сказати чи відмовилися відповідати.

Респонденти віком 18–59 років переважно користуються інтернет-джерелами інформації, водночас люди, старші за 60 років, віддають перевагу телебаченню. 

Опитування, проведене Дослідницько-аналітичною групою InfoLight.UA серед українців, що перебувають за кордоном, показує, що:

  • 67% – дізнаються новини з Telegram-каналів
  • 56% – з онлайн-ЗМІ
  • 47% – з мережі Facebook
  • по 43% – від друзів та колег в Україні і з офіційних повідомлень
  • 27% – із YouTube
  • 13% – з каналів у Viber
  • 10% – з місцевих новин;
  • по 9% – з Єдиного телемарафону та пабліків в Instagram
  • по 3% – з X (Twitter) та TikTok.

Залишити відповідь