4–20 вересня Київський міжнародний інститут соціології опитав 2005 респондентів з усіх доступних регіонів України та з’ясував, що більшість із них довіряє українським медіа, а про актуальні події дізнається з Telegram-каналів.
Опитування показало, що люди менше дивляться телебачення, водночас актуальну інформацію шукають переважно в Telegram-каналах:
- 44 % респондентів дізнаються новини з Telegram-каналів;
- 43 % — з телебачення;
- 36 % — із YouTube;
- 34 % — з новинних інтернет-видань;
- 22 % — із Facebook;
- 7 % — із радіо;
- 3 % — із друкованих газет і журналів;
- 1 % — із X (Twitter);
- 2 % — з інших джерел;
- 2 % — важко сказати чи відмовилися відповідати.
Респонденти віком 18–59 років переважно користуються інтернет-джерелами інформації, водночас люди, старші за 60 років, віддають перевагу телебаченню.
Опитування, проведене Дослідницько-аналітичною групою InfoLight.UA серед українців, що перебувають за кордоном, показує, що:
- 67% – дізнаються новини з Telegram-каналів
- 56% – з онлайн-ЗМІ
- 47% – з мережі Facebook
- по 43% – від друзів та колег в Україні і з офіційних повідомлень
- 27% – із YouTube
- 13% – з каналів у Viber
- 10% – з місцевих новин;
- по 9% – з Єдиного телемарафону та пабліків в Instagram
- по 3% – з X (Twitter) та TikTok.
Залишити відповідь