Школяр з Великописарівщини Владислав Фролов, мріючи про очне навчання, створив модель смарт-школи, яка працює в офлайн-режимі за будь-яких обставин воєнного сьогодення. Сьогоднішня розповідь – про цього талановитого юнака, який в свої 17 років вже має безліч нагород від Малої академії наук. Всі ці досягнення – результат плідної праці з Владом і його мами — Тетяни Валентинівни, вчительки інформатики та гуртка робототехніки.

Талановита людина талановита в усьому
Владислав – третя дитина в родині: зі старшими його розділяє велика різниця в віці. Наразі герой статті мешкає разом зі своєю мамою в Охтирці, куди евакуювалися з Великописарівської громади.
Хлопець дистанційно навчається в 11 класі Великописарівського ліцею ім. І. Середи і займається в гуртку робототехніки Станції юних натуралістів, який веде Тетяна Валентинівна.
Окрім занять технічною творчістю, Влад грає на музичних інструментах та малює. І, звісно ж, старанно навчається, щоб після закінчення школи вступити до вишу і отримати омріяну спеціальність.

Переможець, призер, лауреат
Попри те, що родині доводиться переїздити з власної домівки то на одну то на другу квартиру, поневіряючись по чужих кутках, серед найдорожчого скарбу, який беруть з собою в сумках – нагороди Владислава. А їх у нього – багато.
– Бронзова медаль з Всеукраїнської Олімпіади Геніїв за 2024 рік, почесна відзнака за командну роботу в Олімпіаді Геніїв Всеукраїнського рівня 2025 року, диплом лауреата обласних змагань два роки поспіль, нагорода за успіхи в конкурсі наукових розробок, сертифікати за навчання в Міжнародному проекті, створення та захист власних проектів тощо, – перераховує досягнення сина Тетяна Валентинівна. – Та це ще не всі нагороди, їх у нього ціла папка, що постійно доповнюється новими дипломами, грамотами та сертифікатами.

Літня школа
Владислав працює над розробками не лише під час навчального року, а і на канікулах. Наприклад наприкінці серпня брав участь у виїзному навчанні, що відбувалося в Луцьку. Він був єдиним школярем з Охтирщини. Ще один юнак був з Глухова і один – з Шостки. Протягом п’яти днів юні генії підвищували власний рівень знань з робототехніки та відточували майстерність з виготовлення поробок технічного напряму. За навчання в STEM-школі отримали відповідні сертифікати.
А Владислав ще й друге місце за поробку, цим самим виборовши почесне звання юніора МАН. І це – крутий успіх для одинадцятикласника!
Ми вже раніше писали, що Владислав почав займатися робототехнікою, коли навчався в другому класі. Мама спеціально возила сина на заняття до Сум. Це було важко, враховуючи малий вік дитини та велику відстань від Великої Писарівки до обласного центру. Але Тетяна Валентинівна бачила, як у сина горять очі від цих занять, тож робила все можливе задля того аби він був щасливий.
Пізніше, коли Влад вже був шестикласником, мама створила гурток робототехніки в станції юних натуралістів і почала навчати свою дитину сама. Стало набагато легше, адже їздити нікуди вже не потрібно було. Та й у інших дітей з’явилася чудова можливість опановувати технічну науку під керівництвом Тетяни Фролової.

Школа майбутнього
Предмет особливої гордості Влада – створена ним модель школи в такому вигляді, в якому він хотів би її бачити.
– Школи, де навчається син, вже фізично немає, а він мріє навчатися очно, за партами, як раніше до ковіду та війни, – розповідає вчителька інформатики. – Тому вирішив зробити макет смарт-школи, що дозволяє здійснювати офлайн навчання за будь-яких умов. Це мобільний пересувний навчальний заклад, в якому є шкільний автобус для підвезення учнів, а також є їдальня, ліфти для інклюзії, пандуси та підйомники. Моя дитина саме так бачить школу майбутнього – очною та зручною для всіх дітей.

Музика
Попри значні досягнення в технічних дисциплінах та робототехніці, Владислав хоче пов’язати своє життя не з професією інформатика чи айтішника, а – з музикою.
Вже будучи старшокласником, Владислав вступив до Великописарівської музичної школи на клас фортепіано. Навчання там відбувалося дистанційно. І якщо грою на фортепіано школяр оволодів завдяки наполегливій праці з вчителем, то грати на гітарі навчився сам.
– Купили сину електропіаніно і гітару, а електричну вже пізніше придбав сам, – каже мама талановитого юнака. – Йому настільки подобається музиціювання, що мріє отримати освіту та професію, пов’язану з музикою.
На запитання, а як же робототехніка, якій присвятив понад 10 років життя, Тетяна Валентинівна відповіла, що Влад планує суміщувати ці два напрями. Принаймі, технічні знання йому завжди знадобляться при налаштуванні музичних інструментів – так вважає школяр.

Арт – терапія
Захоплюється Владислав і малюванням.
– Він може малювати все, але полюбляє ігрових мультиплікаційних персонажів, – розповідає Тетяна Фролова. – А ще захоплюється графікою, зображуючи картинки простим олівцем. Свої малюнки син нікому не показує – це його особисте. Займається сам для себе, це для нього своєрідна арт-терапія.
Ми поцікавилися у мами, а чи не зміняться пріоритети юнака на користь образотворчого мистецтва, і почули у відповідь: «Коли захоплень багато, важко визначитися і обрати щось одне. Але я підтримаю будь-яке рішення свого сина».

Новий навчальний рік – нові успіхи
Владислав Фролов ще тільки перейшов у випускний 11 клас, а вже знову потрапив до списку кращих з кращих учнів ліцею.
Протягом трьох років він був стипендіатом голови Сумської обласної військової адміністрації.
Монетизація власного таланту – це і є успіх. Якщо людина отримує гроші за те, що займається улюбленою справою, це робить її щасливою. Адже це – визнання.
Щиро бажаємо герою нашого матеріалу Владиславу Фролову та його мамі Тетяні Валентинівні усього найкращого і подальших звершень на життєвому шляху!

Джерело: “Ворскла1930


Новину створено за матеріалами сайту Ворскла1930в межах проєкту “Посилення голосу прифронтових медіа: Партнерство для розширення впливу”, який має на меті допомогти гіперлокальним ЗМІ розширити свою аудиторію та підвищити їхній вплив на інформаційний простір. Вся відповідальність за зміст та достовірність інформації лежить на редакції сайту Ворскла1930“.

Дослідницько-аналітична група InfoLight.UA здійснює загальну перевірку матеріалів сайтів, які підтримується в рамках проєкту, та виключає з нього редакції, які свідомо поширюють неправдиву інформацію та російську пропаганду.

Автор: Пушкарьова Світлана

Залишити відповідь