Зібрали його українські виробники. Автомобіль автономний і буквально нашпигований приладдям, щоб якомога швидше відновлювати автівки, а особливо колеса, по яких цілять ворожі FPV-дрони.
Про це повідомила 5 Слобожанська бригада «Скіф» НГУ.
Тож, кажуть механіки Слобожанських «Скіфів», тепер можна не думати, як евакуювати пошкоджене авто для ремонту, а просто відправити ремонтну майстерню ближче до лінії фронту.
На її номерах написано слово «Локер», що в перекладі означає «шафка». І справді, цей перероблений пікап – справжня шафа-майстерня, наповнена інструментом для ремонту автівок.
«Пилка, знак, маска, вогнегасник і сокирка, відповідно, для різних робіт. Ось тут павербанк великий. Є і дрібні інструменти теж», – проводять своєрідну екскурсію оснащенням автівки механіки.
Повнопривідний всюдихід оснащений лебідкою, щоб можна було підіймати великі деталі.
Завдання «Локера» – виїжджати максимально близько до лінії фронту й забезпечувати ремонт автівок.
«Якщо ми раніше їздили до машини, знімали колеса, везли до нас у ППД, коли все ремонтували, то зараз ми можемо виїхати прямо туди й зробити це на місці. Можна прямо на місці зробити ремонт автомобільної шини. Також можна виконати зварювальні роботи», – пояснює Слобожанський гвардієць Станіслав на позивний «Юріч».
Особливо корисним, кажуть нацгвардійці, буде шиномонтажний станок. На ньому відновити пошкоджене колесо можна за 15 хвилин, а автономність СТО на колесах надає генератор.
«Все зняли, розібрали, подивилися, латку приклеїли, і знову зібрали, накачали. Є компресор, шланги, підкачки – усе це є. Швидко, протягом 15-20 хвилин – і поїхав», – розповідає слюсар 5 Слобожанської бригади «Скіф» НГУ Андрій.
А гвардієць Станіслав на позивний «Юріч» додає:
«FPV-дрони – це найбільша проблема: шкодять і лобовим склам, і корпусу автомобіля. Найчастіше – це колеса».
Обслуговують пересувне СТО всього чотири чоловіки. Двоє кандидатів для виїздів такої швидкої технічної допомоги в бригаді вже є. Та людей в автомайстерні бракує, зізнаються Слобожанські «Скіфи», особливо – вузьких спеціалістів, які знаються на складних механізмах.
«Нам зараз потрібні як шиномонтажні спеціальності, так і електрозварювальники, автоелектрики. Але найпотрібніші зараз мотористи. Гайки крутити – це одне, а от перебрати двигун – дуже складно, і для цього треба досвід», – говорить Станіслав на позивний «Юріч».
Нацгвардійці кажуть: уже детально вивчили обладнання і готові за потреби мчати на допомогу побратимам до лінії фронту.










Джерело: “Хроніки“
Новину створено за матеріалами сайту “Хроніки” в межах проєкту “Посилення голосу прифронтових медіа: Партнерство для розширення впливу”, який має на меті допомогти гіперлокальним ЗМІ розширити свою аудиторію та підвищити їхній вплив на інформаційний простір. Вся відповідальність за зміст та достовірність інформації лежить на редакції сайту “Хроніки“.
Дослідницько-аналітична група InfoLight.UA здійснює загальну перевірку матеріалів сайтів, які підтримується в рамках проєкту, та виключає з нього редакції, які свідомо поширюють неправдиву інформацію та російську пропаганду.


Залишити відповідь