Бренд з Черкас “german.” та команда шоу “ебаут” випустили колекцію, присвячену пам’яті воїна й актора Юрія Феліпенка.
Про це пише видання “Village”.
Як йдеться у матеріалі, натхненням для колекції стали слова дружини Юрія Феліпенка, Катерини Мотрич.
Лонгслів з колекції “german.” Фото: german.
“Я хочу попросити кожного, хто тут є, вбити в собі все російське, забути мову ворога та мститися”, – сказала жінка під час прощання.
У колекції є футболки й лонгсліви з написом “Убий все російське в собі”. З таким написом випустили шопер та гольфи, а також срібний кулон із фактурного жетона. Частину прибутку з продажу колекції планують передати на потреби 14 окремого полку Безпілотний авіаційний комплекс Сил безпілотних систем ЗСУ.
Шопер з написом “Убий все російське в собі”. Фото: german.
Що відомо про Юрія Феліпенка
Юрій Феліпенко – актор театру й кіно, а також український військовий. Долучився до лав Збройних сил України у квітні 2024-го, служив у 429-му окремому полку безпілотник систем “Ахіллес”. Загинув під час бойового виконання. Прощання з полеглим Юрієм Феліпенком відбулося 19 червня в Михайлівському соборі.
Бренд “german.”
Раніше “18000” писав про те, засновниця бренду “German Apparel” Валерія Цимбал розповіла, що перша лінійка “German” вийшла навесні 2020 року. Також вона стала однією з організаторок руху “Гроші на ЗСУ”, що виник у Черкасах в жовтні 2023 року.
Інтерв’ю з Валерією Цимбал
Джерело: “18000“
Новину створено за матеріалами сайту “18000” в межах проєкту “Посилення голосу прифронтових медіа: Партнерство для розширення впливу”, який має на меті допомогти гіперлокальним ЗМІ розширити свою аудиторію та підвищити їхній вплив на інформаційний простір. Вся відповідальність за зміст та достовірність інформації лежить на редакції сайту “18000“.
Дослідницько-аналітична група InfoLight.UA здійснює загальну перевірку матеріалів сайтів, які підтримується в рамках проєкту, та виключає з нього редакції, які свідомо поширюють неправдиву інформацію та російську пропаганду.
Залишити відповідь