Голова Центру політичних студій “Доктрина” Ярослав Божко під час панельної дискусії в інформагенції «Інтерфакс» наголосив на потребі перегляду інформаційної стратегії України щодо західної, зокрема американської аудиторії.

На його думку, більшість українських ЗМІ орієнтується виключно на лівоцентристські американські медіа, такі як The Washington Post, The New York Times чи The Wall Street Journal, тоді як велика частина консервативного електорату США споживає зовсім інші джерела інформації.

“США – величезна й ідеологічно сегментована країна. Значна частина консервативної аудиторії перебуває поза межами класичних медійних майданчиків. Щоб достукатись до неї, потрібно використовувати інші канали – соцмережі, подкасти, нові платформи”, – зазначив Божко.

Ярослав Божко підкреслив, що росія активно інвестує в інформаційні кампанії на території США, вкладаючи мільярди у таргетовану рекламу, короткі відеоформати, рілзи та маніпулятивні наративи, орієнтовані на різні соціальні групи. На відміну від України, яка намагається просувати єдину узгоджену позицію, росія виграє за рахунок гнучкості та множинності меседжів.

“Лібералам вона розповідає, що Україна – фашистська держава. Фашистам – що ліберальна. Консерваторам – що в нас переслідують церкву. Військовим – що у нас трансгендери займають командні посади. Вони знайдуть меседж для кожного”, – пояснив експерт.

На його думку, Україні потрібно не просто шукати єдиний наратив, а створити ефективну систему агрегування та поширення меседжів для різних цільових аудиторій.

Автор: Пушкарьова Світлана

Залишити відповідь