Тростянецька міська лікарня продовжує не тільки розвиватися та вдосконалювати якість медичних послуг для жителів громади, а й механізми комунікації. Так, днями для зручності пацієнтів створено кол-центр, який замінив понад тридцять стаціонарних телефонів.

Тепер можна отримати консультації або записатися до лікаря на прийом лише набравши один номер телефону – 095-020-00-03. 
Щодо поліпшення умов лікування, то як зазначила генеральна директорка закладу Лілія Гонтар, у 2025 році очікується збільшення фінансування закладу на 13%, що дозволить розширити можливості лікування. У планах – відкриття стаціонарного реабілітаційного відділення на базі приміщень колишнього дитячого відділення.

Джерело: “Тиждень


Новину створено за матеріалами сайту Тиждень в межах проєкту “Посилення голосу прифронтових медіа: Партнерство для розширення впливу”, який має на меті допомогти гіперлокальним ЗМІ розширити свою аудиторію та підвищити їхній вплив на інформаційний простір. Вся відповідальність за зміст та достовірність інформації лежить на редакції сайту Тиждень“.

Дослідницько-аналітична група InfoLight.UA здійснює загальну перевірку матеріалів сайтів, які підтримується в рамках проєкту, та виключає з нього редакції, які свідомо поширюють неправдиву інформацію та російську пропаганду.

Автор: Пушкарьова Світлана

Залишити відповідь