Американський стартап Radia планує побудувати флот найбільших у світі літаків WindRunner для того, щоб перевозити лопаті надвеликих офшорних вітряних турбін у глибину континенту. Про це пише The Sun US.

Призначений для перевезення величезних і важких лопатей вітрової турбіни на борту WindRunner може офіційно стати найбільшим літаком за довжиною та об’ємом вантажу, якщо його побудують.

Завдяки своїм вражаючим розмірам WindRunner стане справжнім звіром у небі.

Він на 127 футів довший за Boeing 747 “Jumbo Jet” — перший у світі широкофюзеляжний далекомагістральний пасажирський літак, який випускається американською компанією Boeing і часто називається “Джамбо Джет” ( Jumbo Jet), або просто “747”.

Довжина Radia WindRunner має перевищувати 108 м, щоб розмістити всередині вантажного відсіку лопать вітряного генератора. Це на 24 метри більше, ніж в Ан-225 “Мрія”. А ось розмах крила у WindRunner зовсім не такий вражаючий, особливо враховуючи довжину літака – лише 80 м (Stratolaunch Roc – 117 м, Hughes H-4 Hercules – 98 м, “Мрія” – 88 м). Запланована крейсерська швидкість Radia WindRunner – 715 км/год, максимальне корисне навантаження – 72 т.

Автор: Олексій Савицький

Залишити відповідь